آموزش هایی برای پیشرفت در کار و زندگی

آموزش ساخت میز رزین و چوب (طرح رودخانه)


آموزش ساخت میز رزین و چوب (طرح رودخانه)

حتما تا به حال تصاویر میز های چوب و رزین را در اینترنت مشاهده کرده اید.

 میز رزین

اگر دیده باشید قطعا محصور زیبایی آن شده اید.اما آیا میدانستید این میز ها چطور ساخته میشوند؟

آیا به این فکر کرده اید که شما هم میتوانید آن را تولید کنید؟ آیا میدانید ارزش این میز ها حدود چقدر است؟

این میز ها از تکه های چوب و رزین اپوکسی ساخته شده اند(رزین اپوکسی از خانواده رزینهای دو جزیی است که شامل “پایه ی رزینی” و “هاردنر” میباشد. این دو جزء باید به نسبت مشخصی که بنا به فرمولاسیون و کاربرد آن متفاوت است با یکدیگر مخلوط شده و سپس روی سطح یا قالب مورد نظر ریخته شود.

این میز ها در بازار از حدود 2/3 میلیون تا حدود 7/8 میلیون تومان و بالاتر بسته به سایز و کیفیت قیمت گذاری میشوند.

کسب و کاری که بدون سرمایه اولیه شما را میلیونر خواهد کرد.

در این بسته آموزشی شما از صفر تا صد ساخت میزهای رزین را خواهید آموخت.این بسته آموزشی شامل ابزار های مورد نیاز،نحوه ساخت قالب،نحوه تهیه و ترکیب رزین و هاردنر،نحوه تهیه و آماده سازی تکه چوب ها حباب گیری و چالش های ساخت و نحوه برطرف سازی آن ها به همراه 60 دقیقه آموزش ویدیویی میباشد.

اگر روح خلاق و سرکشی دارید، اگر نمیتوانید در قالب کارمندی بگنجید،اگر از حقوق ثابت ماهیانه تان راضی نیستید!اگر کارهای فنی دوست دارید، اگر اهل هنر هستید و اگر از خواندن کتاب های موفقیت خسته شده اید و به دنبال یک شغل پر درآمد واقعی هستید!

تبریک میگویم شما جای درستی هستید!در واقع این خواست شما برای ثروتمند شدن بوده است که باعث شده است در این صفحه باشید.

توجه کنید که این آموزش مانند کتاب های موفقیت نیست که فقط از لحاظ تئوری راهکار های موفقیت ارائه میدهند.بلکه این آموزش یک کسب و کار واقعیست که منجر به تولید یک محصول با ارزش می شود.

ما از شما نمیخواهیم که فقط با فکر کردن به رویاهایتان به آنها برسید بلکه با آموزش یک کسب و کار پولساز شما میتوانید به رویاهایتان دست پیدا کنید.

خیلی از کسانی که سعی میکنند اموزش های موفقیت ارائه دهند در واقع دکه ی سی دی فروشی آموزش ثروتمند شدن راه انداخته اند ولی هیچ یک از آنان تاکنون از روش های خودشان ثروتمند نشده اند و فقط از فروش سی دی و کتاب های اموزش ثروتمند شدن کسب درامد میکنند.

اما این یک کسب و کار واقعیست که می تواند در بازه زمانی کوتاه زندگیتان را متحول کند.

برای شروع هم به سرمایه اولیه یا اجاره کارگاه نیازی ندارید!برای شروع این کسب و کار می توانید در منزل خودتان،پدربزرگ،مادر بزرگ،یا یک انباری کوچک شروع به کار کنید فقط یک فضای چند متری احتیاج دارید و با همین امکانات میتوانید به درآمد بالا و فروش عالی دست پیدا کنید

 

حدود یک سال پیش پس از کلی گشت در اینترنت و کسب حداقل اطلاعات لازم از سایت های خارجی و داخلی من اولین میز کوچک برای لپتاپ را با شوق فراوان برای اتاقم درست کردم که البته کیفیت خیلی بالایی هم نداشت،بعد از این چند تا از دوستان و فامیل با دیدن این میز از من خواستند که برای آن ها هم یک میز درست کنم و پس از مدتی که من 4،5 تا میز تولید کردم عکس آن ها را در اینستاگرام شخصی خودم قرار دادم.

خب حدس میزنید چه اتفاقی افتاد؟در کمتر از یک ساعت بعد یک نفر به من دایرکت داد و 25 عدد میز برای یک رستوران تازه تاسیس سفارش داد.

من شوکه شده بودم و فکر نمیکردم هرگز و پس از گذشت یکماه بتوانم این تعداد سفارش دریافت کنم و تا این حد جدی به این کسب و کار فکر نکرده بودم و آمادگی لازم رو نداشتم

بعد از تولید این سفارش و چند سفارش دیگر البته با کمی سختی و امکانات کم و در یک فضای کوچک در زیرزمین به سود خوبی دست پیدا کردم که یک کارگاه بزرگ در حومه شهر اجاره کردم و با آموزش ۳ نفر نیرو و تهیه ابزار های پیشرفته تر وقت کمتری برای اینکار صرف میکنم و البته افزایش در آمد قابل توجهی هم نسبت به چند ماه گذشته پیدا کردم.

شاید این سوال برای شما بوجود بیاید که چرا من راز ثروتمند شدن خودم را با شما در میان میگذارم.و برای کسب و کار خودم رقیب بوجود می آورم؟

پاسخ:به این دلیل که تقاضای این محصول در بازار بسیار بالاست و نه من و یا هیچکس به تنهایی نمیتواند نیاز کل بازار را بر طرف سازد. من تا زمان نگارش این متن بدون هزینه ای برای تبلیغات و فقط با یک پیج اینستاگرام و تبلیغات دهان به دهان و معرفی دوستان و اقوام به فروش بالایی دست پیدا کرده ام.این نکته را برای دوستانی که نگرانی فروش این محصول را دارند میگویم که شما هم میتوانید بدون صرف هیچ گونه تبلیغات و فقط با تولید چند میز به در آمد بالای ده میلیون تومان در ماه دست پیدا کنید

این بسته آموزشی شامل ابزار های مورد نیاز،نحوه ساخت قالب،نحوه تهیه و ترکیب رزین و هاردنر،حباب گیری و انواع چالش ها و نحوه برطرف سازی آن ها و.... به همراه 60 دقیقه آموزش ویدیویی میباشد

بعد از گذراندن این دوره آموزشی شما خواهید توانست میزی مشابه با آنچه که در تصاویر بالا مشاهده میکنید بسازید و میلیونر شوید

 


مبلغ قابل پرداخت 134,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1332

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه لایف فایل محفوظ است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما